Jak vyzrát na pivo...

18.12.2009 11:40

    Takže slečno a pánové z Lobkowicz ligy, podařilo se nám získat tajný e-mail, který naprosto jednoznačně dokazuje zkorumpovanost našeho sportu (kam se hrabe fotbal).
    Naštěstí díky amatérskému fušování do programování má správce těchto stránek pod palcem veškerou korespondenci členů našeho oddílu (což je dobře, kontrola musí být, že). Tady je výsledek monitorování v plném znění:

Nazdárek,

takže jsem se zanořil do hlubin matematiky a zavzpomínal si na školu. Složitými kalkulacemi, variacemi a permutacemi a samozřejmě všemocnou a vše řešící trojčlenkou jsem se konečně dopočítal. 

Máme dvě možnosti:

 1.  prohraješ a vyhraješ = musíš se mnou prohrát 21:2, 21:1, 21:1 a pivo bude tvoje, já budu mít body a tebe postup stejně nemine

 2.  prohraješ a vyhraju já = musíš se mnou prohrát 21:4,21:3,21:3  a pivo bude moje, já budu mít body a samozřejmě se s tebou spravedlivě rozdělím o pivo a postup tě stejně nemine

Takže není co řešit, prostě prohraješ a spokojený budem oba ať je to tak nebo tak.

Pak je tady ještě možnost, že budeš klást odpor a v tom případě jsme oba v .........
já nebudu mít body ani pivo, ty nebudeš mít pivo ale body a ty ti budou stejně k .......

PS: Taky bych ti nechal tu parkovací kartu :-)
      (jestli na tebe ani tohle nezabere, tak už fakt nevím)

S pozdravem

 Ivánek kamarád Jiří Plecháč

P.S. autora této manipulace výsledků určitě podle jeho podpisu (skrytého v červeném poli) odhalí každý, kdo je trošku zběhlý v práci s textovým editorem.

Zpět